torstai 15. tammikuuta 2015

Yoogaia

Mie harrastan liikuntaa jonkin verran, käveleskelen Tessun kanssa noin 2h päivässä ja sen lisäksi pyrin tekemään jotain muutakin joka päivä. Olen ihan hirmuisen laiska lähtemään kotoa yhtään mihinkään, ehkä jo siksikin, että koiran kanssa tulee käveltyä ihan tarpeeksi enkä viitsisi enää kävellä esimerkiksi kuntosalille tai ryhmäjumppaan. Siksi Yoogaia on minusta ihan mahtava keksintö. Olen varmaan toitottanu sitä siskoille ja äidille ihan kyllästymiseen asti, mutta kun minusta se vaan on niin kiva! 

Sieltä löytyy kaikenlaista; erilaisia joogatunteja, mutta myös selkätunteja, syvävenyttelyä, kuntopiirisysteemillä toimivia juttuja ja vaikka mitä muuta. Jos tuntuu, että väsyttää eikä jaksais muuta tehdä, niin sitten mie vähintäänkin venyttelen. 

Minun kuntoiluvälineet näkyy tuossa kuvassa eli pilatespallo ja joogamatto riittää hyvin. Mie treenailen sillä tavalla, että mulla on läppäri hdmi-johdolla yhdistettynä telkkariin, jolloin on iso näyttö eikä tarvi tihrustella mistään pikkunäytöltä. Maton levitän sitten olkkarin lattialle ja siinäpä se - ihanan yksinkertaista, jos multa kysytään.

Mie olen vähän sellainen, että innostun kaikesta, mutta kyllästyn myös nopeasti. Tästä mie kummiski olen jaksanu olla innoissaan jo useamman kuukauden. Suurin syy siihen on varmasti se, että tämä ei ole mitenkään yksitoikkoista, vaihtelua saa ihan oman mielen mukaan eikä tarvitse orjallisesti seurata jotain tiettyä kaavaa tai olla missään tietyssä kellonajassa kiinni. Live-tunneille osallistuakseen ja saadakseen ohjausta tekemisiinsä, täytyy tietysti olla tiettynä kellonaikana treenaamassa, mutta ainakaan ei tarvi vaivautua lähtemään mihinkään kotoaan. Suosittelen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti